همه چیز از هر کجا

همه چیز از هر کجا

مطالب خواندنی و ورزشی
همه چیز از هر کجا

همه چیز از هر کجا

مطالب خواندنی و ورزشی

چگونه بفهمیم دوستمان در یاهو مسنجر (مخفی) Invisible است؟

در این ترفند قصد داریم به معرفی یک سایت بپردازیم که در کمتر جایی یافت میشود ، چرا که هنوز از ایجاد آن مدت کمی گذشته است. بدین صورت که بدون نیاز به نرم افزار خاصی و تنها با استفاده از یک عمل کوچک میتوان با وارد نمودن ID شخص مورد نظر پی به این موضوع برد که آیا او Invisible است یا خیر؟ لازم به ذکر است که این ترفند بر روی تمامی ورژنهای یاهو مسنجر جدید و قدیم قابل اجراست.

 شرح مختصری از این سایت :
همان طور که می دانید Yahoo Messenger یک سرویس گفتگو میباشد که به کاربران اجازه میدهد تا به صورت Online و یا Invisible با یکدیگر Chat کنند. Kopy.ir امکانی را فراهم می کند که شما بتوانید کسانی را که در Yahoo Messenger مخفی به گفتگو می پردازند را شناسایی کنید . برای این منظور تنها کافیست مراحل زیر را انجام دهید:
1- Yahoo Id شخص مورد نظر خود را در مکان تعیین شده بدون yahoo.com@ وارد کنید . برای مثال : john_Smith
2- بر روی تصویر ذره بین کلیک کنید. بعد از چند ثانیه Kopy وضعیت Yahoo Id مورد نظر را تشخیص داده و یکی از تصاویر زیر را نمایش می دهد:

این تصویر بیانگر آن است که شخص در وضعیت Invisible می باشد.

این تصویر بیانگر آن است که شخص در وضعیت Online می باشد.

این تصویر بیانگر آن است که شخص در وضعیت Offline می باشد.

به همین سادگی

تصاویری از حوادث هوایی دنیا

 فرود یک فروند جت مسافرتی به داخل خیابانی در شهر ! خلبان عجله داشته !

 قدیم ها وقتی اتوبوس های مسافربری چپ می کردند، اولین کار پاک کردن آرم آن بود . این بوئینگ هم بعد از فرود اضطراری در بیابون ، آرم آن را پاک نمودند !!

فرود أر آب یا ( دیچ اینگ ) سخت ترین نوع فرود است که این هواپیما جامبو جت به راحتی از پس این عمل بر آمده است .

تصویر همان هواپیما که در آب شناور است . اکثر هواپیما ها بر روی بال خود قایق های کوچکی دارند که بعد از فرود در آب با کشیدن دستگیره مخصوص آن ها اتوماتیک وار باد شده و هر یک تقریبآ ۲۰ نفر را حمل می کنند .

مسافران این هواپیما خیلی شانس آوردند که گروه های نجات به موقع رسیده اند . معمولآ دستگیره پرش قایق  ها در سه نقطه سقف هواپیما ( یکی کابین ، وسط و قسمت دم ) که اگر با هر طرف فرود آید امکان دسترسی به قایق های نجات وجود داشته باشد .

این تصویر یکی از زیبا ترین فرودگاه های بین المللی جهان در مالدیو است. همان طور که می بینید دارای چشم انداز های زیبایی است . حتمآ یک سری آن جا بزنید .

این هواپیما خمان طور که از زیر نویس اش پیداست ، ایرباس ۳۲۰ آ متعلق به خطوط هوایی فلیپین است که به دلیل عمل نکردن ترمز از باند خارج گشته و با بشگه های روغن که برای حمل به جایی دیگر در آن جا قرار داشت برخورد می نماید .

ین جت مسافربری متعلق به خطوط هوایی ( ک . ال . ام ) به دلیل عمل نکردن ( آنتی اسکیپ ) ترمز های آن ، بعد از فرود از باند خارج گشته و نزدیک کانال آب متوقف گردیده است . بازدید ترمز ها قبل از پرواز و کفشک های نگهدارنده آن محفظه از وظایف اصلی خدمه است . که احتمالآ کروی پروازی سهل انگاری نموده بودند .

لحظه جدا شدن بال هواپیما به خوبی مشخص است . احتمال انفجار باک هواپیما در اثر آتش سوزی یا برخورد با موشک قطعی است .

لغزندگی باند پرواز و طوفان خیلی شدید در لحظه بر خاستن سبب حادثه خارج شدن از مسیر اصلی این هواپیمای جت مسافر بری شده است . تمام مسافران سالم خارج شدند.

نشت بنزین از زیر باک این هواپیما و سرایت به اگزوز داغ آن سبب آتش گرفتن گردید که متآسفانه خلبان با تمام تلاشی که به کار برد موفق نگردید به موقع خود را به فرودگاه برساند . و لحظاتی بعد جز تلی آهن سوخته به جای نماند .  

این هواپیما با افزودن منبع دود به سر بال های خود ، سعی در شرکت در مانوری را دارد . معمولآ چتر باز ها و هواپیماهای اکروجت هم از این ابزار استفاده می نمایند .

گویا ترین صحنه از شلیک  هدف های اغفال کننده دشمن توسط جت جنگنده شکاری است . در این صحنه هواپیما بعد از رها کردن این اشیا که رادار دشمن را به اشتباه می اندازد ، با استفاده از نیروی کششی پس سوز ( آفتر برنر ) به سرعت در حال ترک منطقه است   .

راستش رو بخواهید من هم متوجه نشدم که این همان منبع دود مصنوعی است ( که بسیار بعید است این نوع هواپیماها نصب کنند ) یا صحنه بعد از خاموش نمودن آتش است ؟ دوستانی که می دانند بنده رو راهنمایی فرمایند . شاید هم توربالانس باشد !!

این صحنه نیاز به توضیح ندارد . احتملآ عده ای برای تماشا بر روی ناو هواپیما بر رفته اند و خلبان هم برای نشان دادن مهارت خویش به نامزد یا مادر خانم خود تا سانتی متر های آخر ( یوک ) یا فرمان  هواپیما رو بالا نمی کشد . حسن نکن خطر ناکه حسن !!

حرارت اگزوز و دود در ارتفاع پائین و در ابتدای باند  تصویر زیبایی را به وجود آورده است .  به عبارت صحیح تر خلبان این هواپیما ۵ هزار متر اول باند را تحویل نگرفته است !!

گاهی اوقات خلبانان با فشار دادن به دسته گاز و مانع شدن از برخاستن طبیعی و در حالی که هواپیما به بالای سرعت اولیه برخواستن رسیده است ، با کشیدن ناگهانی فرامین به سمت عقب ، هواپیما به شکل خطرناک فوق از زمین کنده می شود . اصطلاح آن شورت تیک آف است .

این تصویر زیبا نشان دهنده پرتاپ شاتل فضایی از ایستگاه میامی است . عکاس با ذوق از پنجره هواپیما به شکار این صحنه تاریخی پرداخته است . 

اغلب ما بار ها در آسمان شاهد دود سفید رنگی که از هواپیماهای در حال عبور بر جای می ماند هستیم . ذلیل آن ( مانند این تصویر ) سرد و زیر صفر بودن هوا در آن ارتفاع ، حتی در تابستان ! که به آن اصطلاحآ  (آیس کاندیشن ) می گویند با برخورد با اگزوز های سوزان هواپیما سبب ایجاد بخار سفید رنگی می شویم .

این تصویر متعلق به فرود یک فروند هواپیما به شهر ساحلی کن فرانسه است   باند درست در وسط آب قرار گرفته است . یکی از جاذبه های توریستی این شهر زیبا شنا کردن در ساحلی است که هواپیما از روی سر مردم عبور می کند . بیچاره هواپیما ندیده ها !!

این صحنه نشستن اضطراری یک فروند هواپیمای خطوط هوایی " جت بلو " در فرودگاه لس آنجلس است که به دلیل مشکل در فرامین چرخ جلو سبب آتش سوزی گردید .  گفتنی است ده ها شبکه تلویزیونی از لحظه نشستن این هواپیما عکس و فیلم مخابره نمودند .

تصویر زیبا از لحظه شلیگ گلوله از توپ یک  شناور دریایی . قشنگه نه ؟!!

دوستان  .. این یک هدف ثابت زمینی برای تمرین خلبان های شکاری در شلیک است . همان طور که ملاحظه می فرمایید این ساختمان فاقد در وپنجره است و از جنسی مخصوص تهیه شده است . و خلبان باید دقیق آن را مورد هدف قرار دهد

صحبت از شلیک گلوله شد . نیرو دریایی و هوایی رو گفتیم . اگه نیرو زمینی رو نگیم ، می گویند پارتی بازی کرده است . پس ما این رو هم نشون می دیم .

برای این که بگم ما قدر دان رزمنده های شجاع نیروی زمینی هستیم ، یکی دیگه از شلیک های زیبای آن ها رو نشون می دهم .

اما حسن ختام تمام این تصاویر ، عکسی زیبا از صحنه شلیک انواع  اشیای اغفال کننده رادار توسط گروهی از جنگنده های شکاری که به صورت ( فورمیشن ) دسته جمعی در حال پرواز هستند را نشان می دهد .

عکسهایی دیدنی ازشهرسویسؤ درجام ملتهای اروپایورو۲۰۰۸

استقبال سویسی از فوتبال اروپا

http://vebaf.com/testmail/Keyvan/Euro2008/1.jpg

شرکت معروف شکلات سازی لینت، با تهیه شکلاتی به شکل نقشه سویس از مسافران به فرودگاه کلوتن زوریخ، پایتخت سویس استقبال می کند.

http://vebaf.com/testmail/Keyvan/Euro2008/1.jpg

شهر زوریخ شاهد حضور مجسمه هایی غول پیکر بوده است.

http://vebaf.com/testmail/Keyvan/Euro2008/1.jpg

در طرحی اجرا شده توسط شرکت تولید لباس ورزشی آدیداس، مجسمه بازیکنان سرشناس فوتبال اروپا در ایستگاه قطار اصلی زوریخ نصب شد.

http://vebaf.com/testmail/Keyvan/Euro2008/1.jpg

این مجسمه ها هریک 17 متر ارتفاع دارند.

http://vebaf.com/testmail/Keyvan/Euro2008/1.jpg

http://vebaf.com/testmail/Keyvan/Euro2008/1.jpg

http://vebaf.com/testmail/Keyvan/Euro2008/1.jpg

مایشائیل بالاک و فیلیپ لام (آلمان)، کریم بن‌زما و پاتریک ویرا (فرانسه)، آنجلوس کریستئاس (یونان) پتر چک (جمهوری چک)، کریستیان چیوو (رومانی)، دیوید ویا (اسپانیا)، تانکوئیلو بارنتا (سویس) آندریاس ایوانشیتز (اتریش) و رابین ون پرسی (هلند) بازیکنانی هستند که مجسمه بزرگ آنها نصب شده است.

http://vebaf.com/testmail/Keyvan/Euro2008/1.jpg

اتریش و سویس بطور مشترک میزبان مسابقات هستند که بازی افتتاحیه در سویس و بازی اختتامیه در وین، پایتخت اتریش انجام خواهد شد.

http://vebaf.com/testmail/Keyvan/Euro2008/1.jpg

قطار شهری زوریخ هم از موج فوتبال در امان نمانده اند.