همه چیز از هر کجا

همه چیز از هر کجا

مطالب خواندنی و ورزشی
همه چیز از هر کجا

همه چیز از هر کجا

مطالب خواندنی و ورزشی

فال روزانه

متولدین فروردین: برخی از متولدین این ماه گیج و منگ مانده اند که چرا به خیلی ها خوبی و کمک کرده و در حق آنها از هیچ نوع فداکاری دریغ نداشته اند ولی درست در لحظه ای که نیاز به یاری و توجه آنها داشتند اغلب غیبشان زده است. البته این مسائل تجربی و به روابتی گرانقدر است همین ها زندگی را می سازد و آدم را برای آینده و برای انتخاب دوست و رفیق و برای اینکه به چه کسانی و در چه شرایطی یاری برساند کمک می کند.

متولدین اردیبهشت: متولدین این ماه باید در حفظ دوستان خوب خود و در مراقبت و پایداری روابط فامیلی تا حد امکان کوشا باشند. چرا که همین روابط خوب و محکم، در همه شئونات زندگی آنها و حتی آینده ای که در پیش دارند موثر خواهد بود، اینروزها ریسک برای متولدین این ماه با نتایج خوب همراه است، البته این ریسک در زمینه های خرید و فروش و اقداماتی برای تغییر و تحول در کسب و کار با پیش بینی های منطقی حتما" توام با موفقیت خواهد بود.

متولدین خرداد: شرکت در یک میهمانی سبب میشود بسیاری از متولدین این ماه چهره واقعی گروهی از اطرافیان خود را بشناسند و باصطلاح با چنین شناسائی برای آینده خود تصمیم منطقی بگیرند. در این میان بعضی سوء تفاهمات که میان آشنایان کدورت و دلگیری بوجود آورده بود با حوادث تازه برطرف میشود و حتی بین گروهی از عروسها و مادر شوهرها روابط بسیار صمیمانه ای بوجود میاید. آن دسته از آقایان که در تدارک جدائی هستند باید بدانند که اینگونه یکطرفه اقدام کردن پشیمانی ببار می آورد.

متولدین تیر: احساس تنهایی میکنید و دیگران هم به این مطلب ، توجهی ندارند ، حق با شماست ولی خوشبختانه چند ملاقات دلپذیر ، اوضاع را دگرگون خواهد کرد. امروز خبر بسیار خوبی خواهید شنید. حق گرفتنی ست نه دادنی! پس حقتان را با چنگ و دندان بگیرید. در محیط فعالیت نیز مواظب باشید که بیهود همکاران و همکلاسیها را از خود نرنجانید. اگر میتوانید دو سه روزی را به مسافرت بروید.

متولدین مرداد: گروهی از متولدین این ماه خود را درگیر وکیل و شکایت و اختلاف ساخته اند که مسلما" عاقبت آن هر چه باشد، به دردسرها و اعصاب خورد شدن هایش نمی ارزد، اصولا" بعضی اختلافات وقتی در اولین مراحل حل شود جای گسترش نمی یابد ولی وقتی دیگران هم در آن دخالت کنند و دامنه اش را وسعت دهند، قابل کنترل نیست. برای جوانان، امکان تحصیل بدست آوردن تخصص اینروزها زیاد است ولی اگر شانش را از دست بدهند دیگر کمتر بدست میاورند.

متولدین شهریور: نیازی نیست برای همه کس، همه کاری را شما باید انجام دهید. این احساس مسئولیت پذیری شما قابل احترام است اما باعث میشود که شما را از اصل زندگی دور سازد. از خودتان مراقبت کنید وکمی بیشتر به فکر خود باشید. و فراموش نکنید که شما هم در زندگی نیازهایی دارید که باید به آنها توجه شود.

متولدین مهر: پیش از درگیر شدن با شریک، نماینده یا وکیل خد از مسائل مالی تمام جزئیات را به دقت بررسی کرده و از همه چیز یادداشت بردارید تا بعدا پشیمانی حاصل نشود. شما به شیوه های نو برای زندگی نیاز دارید. اما با کمی ممارست میتوانید، شجاعانه و به درستی گام بردارید.

متولدین آبان: فشار زیادی به خود نیاورید، زیرا این ماه زمان بی قراری سال است. شما در این ماه احساس ویژه ای از دوستان و خانواده خود انتظار دارید. چند قدم عقب بگذارید و درباره ناز پروردگی خود کمی بیندیشید. اگر چنین نکنید یک شکست در انتظار شما ست و آن نتیجه خطا و اشتباه خودتان است. گروهی در کار خود دچار نوعی بلاتکلیفی شده اند یعنی هم پیشنهاد جالبی برایشان رسیده و هم در آن امتیازاتی دارند بهر حال باید سریعا" تصمیم بگیرند.

متولدین آذر: باید از سیاره زهره تشکر نمود که با بازی جدی خود در قسمت احساسی نقشه تولدتان، این دوره را برای روابط عشقی و زناشوئی فوق العاده خواهد ساخت. اگر مجرد هستید، مطمئنا" گرفتار روابط احساسی چندگانه گشته و ممکن است در ابتدا از این موضوع احساس غرور نیز بکنید ولی اگر نتوانید در انتخاب جدی یکی از آنها مصمم باشید، نه تنها برای خود بلکه برای دیگران نیز ناراحتی ایجاد خواهید نمود. متاهلین نگرانی نداشته و بیشتر تمرکزشان روی کار و فعالیت و مسائل مالی خواهد گشت.

متولدین دی: امروز هوشیار باشید. ممکن است رئیستان بخواهد مسئولیت سنگین تری را به دوش شما واگذار کند در پاسخ وی مودبانه بگویید «لطفا» زمان بیشتری برای انجام این کار به من بدهید. مراقب شریکتان و همراهان و قرار دادها باشید.

متولدین بهمن: در در زمانی که نمیخواهید، کارهای زیادی به شما واگذار میشود. اما در عین حال در خانه به شما کمک میشود پس ناامید نباشید. در روزهای آتی برای شما ایده های شادمانه و چشمگیر باعث شادی شما خواهد شد. رفتار امروز شما درست بر خلاف ذات و منشیست که دارید. سعی نکنید همه چیز را به زور عوض کنید تنها امید وار باشید.

متولدین اسفند: از تعارض و بگو مگو با دیگران خسته شده و مایل به ادامه آن نیستید. شما به شرایط مسالمت آمیز و محیط آرامی نیاز دارید تا آرامش فکری خود را به دست آورده و تجدید قوا کنید. از اینکه می بینید روزگار بر وفق مرادتان نیست دچار ناامیدی و تشویش خاطر نشوید. فراموش نکنید که اعتماد به نفس یکی از شرط های موفقیت است.

نظرات 2 + ارسال نظر
آروین دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 15:38

سلام سهیل عالی مطالبت
خواهشی دارم//""
این که اگه می شه توی قسمت مطالب کلی وبسایت من بری وببینی صفحه مشکلی ندارد چون آقای عراقی گفت صفحه اون بد باز می شه ---------------------منتظرم-----تاساعت 4/5توی اینترنتم برام اینجا یا وبسایتم پاسخ روبگو ...................

سلام
وبسایتت مشکلی نداره
دیروز هم برقمون از۳تا۶رفته بود

AR.SH یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 18:07

سهیل فردا ساعت 3ظهر باش ///../././..//فقط وسایت رو منفجر کنیم یاهوی من در خرابی به سر مبرد ومن اعصاب ندارم؟>؟؟
هرچه سوال داری بگو که فردا وبلاگ رو شروع به منفجر کردن کنیم ......بعد تو یاد داری استفاده از YAHOOرو البته من یاد دارم اما شهرش رو نمی تونم انتخاب کنم.//..../..منتظرم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد