همه چیز از هر کجا

همه چیز از هر کجا

مطالب خواندنی و ورزشی
همه چیز از هر کجا

همه چیز از هر کجا

مطالب خواندنی و ورزشی

یکی ازهفت عجیب ترین روستاهای ایران

 

روستای "میمند" در استان کرمان قرار داره  و جزء هفت روستای عجیب کشورمونه ، روستای "میمند" شهر بابک

، بی شک یکی از باستانی ترین سکونت گاه های بشر ، در جهان است که از 000/12 سال پیش تاکنون همچنان

پا برجاست و به حیات خود ادامه می دهد.

 عکس اول نمایی از دور این روستاست .

 

حالا خودمونیم ؛ کسی اینجا خونه ای می بینه؟

 

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
hossein دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 14:53 http://efs.pib.ir

قشنگ بود
_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤ مهربون همیشگی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____________________¤¤¤¤¤¤
______________________¤¤¤¤

هادی عراقی سه‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 19:48 http://felestinschool.blogsky.com/

سهیل جون سلام
از اینکه میبینم شاگردم تو وبلاگ نویسی داره از من جلو میزنه ،
(جلو زده) به خودم می بالم.
وبلاگت خیلی قشنگه.
من واقعا استفاده میکنم.
خوشا به سعادت بابایی ، مامانی ، و خودم از همه بیشتر
دوست دارم
هر جا که باشی.
جات تو کلاس واقعا خالی بود.
اگه بیام تهران میام دیدنت
میبینمت.

سلام آقا.شما سرور ماهستین ماهرچه داریم ازشما داریم اگه صحبت های شما توی کلاس نبود من اصلا نمیدونستم وبلاگ چیه.صحبت های شمابودکه منو به تحریک دراوورد تایک ایمیل و بعد هم وبلاگ بسازم.انشاا... سایه ی همچین معلم خوبی مثل شما از ماوبچه هاکم نشود. وبچه ها قدر شما را بدانند. سهیل

arvin پنج‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 16:16




بابا تو دگه کی هستی



نیستی عزیز ...

کجانیستم..............................................................

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد