همه چیز از هر کجا

همه چیز از هر کجا

مطالب خواندنی و ورزشی
همه چیز از هر کجا

همه چیز از هر کجا

مطالب خواندنی و ورزشی

A letter to God

Dear God

I have written hundreds of  letters  to you since I was 12.when I was a little girl,I used to stay up late until everyone went to sleep.Then I started to speak to you.I loked at the moon over the window,started talking to you about things happened to me and you just listened.My meetings with you remained a secret between us.

Now I am 20 years old.I feel unhappy because I miss many opportunities to talk to you at midnight.You have helped me a lot but I have thanked you a little.I am so sorry!

Sometimes when I am disappointed,I ask you why you created me.After getting out of trouble,I understand that I love life in spite of difficulties,sadness,misery,and hopelessness.It is a big chance to experience all good things in this world and I am very thankful to you for all these things.

Oh God!I know I sometimes forget you are my heart is dearest guest.please accept my invitation and come over!

 

Love mana

 

 

 

نظرات 7 + ارسال نظر
آروین یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 14:53

گشنگ بود

خودت فشنگی

oko یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 15:08 http://www.oko.ir

هیچکس تنها نیست...

توسایت شما عضو شدم

admin یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 15:35

با درود و سلام خدمت شما دوست عزیز
سایت بسیار قشنگ،جذاب وپرمحتوایی دارید.من admin هستم. و فرومی آموزشی،علمی و تخصصی برای تمام ایرانیان راه اندازی کردم. خوشحال می شوم از تخصص و مهارت شما به عنوان مدیری لایق و کاردان بهره مند شوم.درصورت علاقه بازدیدی بفرمایید.
www.p30stars.net
موفق باشید.منتظر حضور سبز شما هستم.

هادی عراقی یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 23:11

قشنگ بود تو وبلاگ مدرسه گذاشتمش.
مثه خودت.
مرسی.
یک زحمتی برات داشتم:
اونم اینه که من و تو وبلاگمون هر دو تو بلاگ اسکای هستش
اگه کمکم کنی و من ایمیلت رو به وبلاگم معرفی کنم
تو بعد میتونی از طریق ای دی خودت وبسایت مدرسه رو آپدیتش کنی.
حالا یک قسمتی رو که فکر میکنی بهتر میتونی اداره کنی که به درد بچه های هم سن و سال خودت بخوره
ممنون میشم.
آخه من میخوام برم خونه ی جدید و اونجا تلفن نداره و من تا مدتی که تلفنمون نصب بشه نمیتونم آپدیت کنم.
منتظر جوابت هستم.
تو وبسایتم پیام بزار
مرسی.

هادی عراقی چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:34

سهیل جون من الان ایمیل یاهوی تو رو به وبسایت معرفی کرده ام و میتونی از قسمت مدیریت وبسایتت به وبسایت من وارد بشی و مطلب و عکس و ... وارد کنی .
چون احتمال دادم تو با این ایمیل یاهو وبسایت خودت رو راه اندازی کرده ای.
میبینمت.

هادی عراقی چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:44

اگه وبسایت من تو قسمت مدیریتت اومد یعنی دیده شد بهم خبر بده .
چون ایمیل یاهوت رو معرفی کردم به وبسایتم.
احتمال دادم که تو هم با اون تو بلاگ اسکای عضو شده ای.
زحمت بکش و وقتی رفتی تو وبسایت در قسمت (علمی و سرگرمی ) مطلب و عکس بذار .
چون مرتبط با وبلاگ خودته و روش خوب میتونی مانور بدی.
میبینمت.

هادی عراقی چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:04

بخش جک ولبخند هم به موضوع دیگری که در وبسایت خودت داده ای ربط داره منظورم (تفرح و طنز)هستش.
زحمت بخش جک و لبخند هم با تو
جکهاش جوری باشه که ادبی باشه
منظورم رو گرفتی
مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد