همه چیز از هر کجا

همه چیز از هر کجا

مطالب خواندنی و ورزشی
همه چیز از هر کجا

همه چیز از هر کجا

مطالب خواندنی و ورزشی

فال روز -۲۸شهریور

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org متولدین فروردین : بعضی از دخترها از نامزدیهای طولانی و یا عشق بظاهر پرشور ولی بدون آینده دچار ترس و بی امیدی شده اند در حالیکه براحتی می توانند این مسائل را به بحث و تصمیم گیری جدی بکشند و خیال خود را راحت نمایند. در ضمن بعضی از پسرها و دختران متولد این ماه در صدد جدا شدن از کانون خانواده و تشکیل یک زندگی مستقل هستند این گروه باید حسابگرانه و صبورانه تصمیم بگیرند، چرا که گاه همراه شدن با بعضی دوستان،افتادن به مسیری است که گاهی بازگشت از آن امکان پذیر نیست

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org متولدین اردیبهشت : قابل اعتماد و صادق هستید. اما اگر دوست نداشته باشید، به هر دلیلی جایی بروید و یا کاری انجام دهید، گاه ممکن است حقایق را جور دیگری بگویید و یا بهانه بیاورید اما این بار در ارتباط با مسائل خانوادی بر خلاف میل شما رخ خواهد داد و باید بر خلاف میلتان در یک جلسه ی کاری حضور پیدا کنید. عدم حضور شما میتواند پیامد نابهنجاری در پیش داشته باشد.

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
متولدین خرداد : دوری عزیزان خیلیها را افسرده ساخته، در حالیکه می توانند با ارتباطات تازه، با یک گفتگوی تلفنی کوتاه آرام شوند و بهر حال باید زندگی تازه و سرنوشت تازه را به نوعی پذیرفت.

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
متولدین تیر : با پیش آمدن بعضی حرفها و مسائل در جمع خانوادگی متولدین این ماه، کدورتهایی پیش آمده که اگر بموقع در رفع آن اقدام نشود احتمالا" بصورت یک مشکل درخواهد آمد. همبستگیهای فامیلی و خانوادگی در میان این گروه بسیار محکم و قوی است و نباید بدلایلی از هم بپاشد.

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
متولدین مرداد : در زمینه مسائل احساسی و عاطفی برای متولد این ماه خبرهای خوشی در راه است چه آنهایی که در آستانه ازدواج هستند و چه آنها که با وسواس و یا سختگیری مرتب ایراد میگیرند. آن دسته از خانمها که بدلیلی زندگی زناشوئی خود را یکنواخت میبینند باید هر چه زودتر به فکر چاره باشند، چاره تغییرات در ظواهر زندگی، تدارک یک سفر کوتاه، حتی تغییر آرایش و لباس خود در ضمن گفتگو با همراه زندگی خود در راه رفع مشکلات و مسائل و بزودی در زمینه کاری برای این افراد شانس پدید میاید.

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
متولدین شهریور : عشق برای بسیاری از متولدین این ماه در مسیری قرار گرفته که باید کار ساز و مثبت باشد، حالا اگر بعضی ها با ندانم کاریها، این مسیر را تغییر میدهند گناه بر گردن خودشان است، خیلیها که به بن بستهایی رسیده در مراحل جدائی بودند، راههایی برای آشتی و تفاهم پیدا میکنند و باصطلاح به آرامش میرسند.

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
متولدین مهر : در اطراف متولدین این ماه همیشه گروهی آدم غیبت گو و دو بهم زن هستند که اگر بموقع شناسائی نشده و کنار گذاشته نشوند، دردسرهای فراوانی گریبانشان را میگیرد. آن دسته از متولدین این ماه که عزیزی را از دست داده اند باید صبورانه برخورد کنند چرا که عکس العمل های شدید و غم انگیز آنها، به کوچکترها و اطرافیان لطمه میزند و حتی تاثیرات منفی اش ماهها خواهد ماند.

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
متولدین آبان : نوعی جابجایی در طالع شما دیده میشود، چه بسا یک طرح قدیمی مربوط به آن سوی مرزها، کلیدش امروز برای شما رقم خواهد خورد. با آنکه متولدین آبان، یا زند بیشتر آنها، نوعی نشاط و سرخوشی هیجان انگیز وجود دارد، بدون خود نمایی بروز میکند، شما نیز از این نعمت برخوردارید و به عنوان یک آبان ماهی کامل امروز مورد توجه بسیاری برای اطرافیان قرار خواهید گرفت.

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
متولدین آذر : خوشبختانه اکثریت متولدین این ماه آدمهای غیر مادی و بسیار منطقی هستند و حتی گاه در برابر یک مسئولیت مهم و یک مسئله احساسی چشم بروی امتیازات مادی میبندند. قهر و آشتی در جمع بعضی خانواده ها سبب کدروت شده و آن احترام متقابل را از هم گرفته، بهتر اینست که کمی جدی تر به مسائل خود بپردازند و خود را اسیر این فراز و نشیب بیهوده نسازند .

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
متولدین دی : میانسالان و بزرگسالان در دنیای پاک معنوی خود غرق هستند و به رابطه های مادی امروز مردم میخندند، براستی دلبستگی به مادیات رشته های آرامش، عشق، امید و پیوندهای خانوادگی را دچار تزلزل میکنند.

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
متولدین بهمن : هرگونه پاسخ مثبت در رابطه با انتخاب همکاران باید با وسواس و دقت صورت گیرد. در رابطه عاطفی زندگیتان در گذشته دچار اشتباهات زیادی شده اید، که گاها پیامد مسموم آن در امروز شما هم نمایانگر خواهد بود، امروز روزیست که میتوانید انرژی های مثبت را وارد زندگی خود کنید و آینده را از نو بسازید.

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
متولدین اسفند : در زمینه مسائل عاطفی و احساسی، خیلیها در شرایطی قرار دارند که همه چیز را ایده آل می بینند ولی بهتر است در تحکیم آن نیز بکوشند. رقابت عاشقانه ای میان معدودی از متولدین این ماه پیش آمده که در صلاح هیچکدام نیست و باید هر چه زودتر در پایان دادن به این مشکل گام بردارند و سر و سامان بخشند .

نظرات 4 + ارسال نظر
ستاره پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 08:02 http://www.3tareh.blogsky.com

سلام سلام سلام
پسر خوشگله
خدا وکیلی تو خودت به این چیز میزا اعتقاد داری باحال
خدا وکیلی تو اینارو از منبع درستی گرفتی
خدا وکیلی تو پسر باحالی نیستی
خدا وکیلی دوست نداری با من دوسیت بشی
خدا وکیلی نمی خوای منو بلینکی که منم تو رو بلینکم
خدا حافظ تا بععععععععععععععععععععععد

آروین جمعه 29 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:47 http://arvinonline.wordpress.com/about/

سلام سهیل جون لینک های جالبت رو بفرست تا آمار وبت بره بالا
http://arvinonline.wordpress.com/about/

ستاره جمعه 29 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 08:50 http://www.3tareh.blogsky.com

سلام گله
اسم دیگه
اِ اِ اِ
بزار فکر کنم
آها
تک ستاره ی عشق خوبه
بزار تک ستاره ی عشق
منم تورو با تفریح وطنز می لینکم
خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااافظ

آروین شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 19:59

سلام داشی سهیل
واقغا دیگه ۲ ما هتوی نت نمی یام
تا بعد بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد