همه چیز از هر کجا

همه چیز از هر کجا

مطالب خواندنی و ورزشی
همه چیز از هر کجا

همه چیز از هر کجا

مطالب خواندنی و ورزشی

فال روز ۲۶آبان

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org متولدین فروردین : پلوتون نه تنها در حیطه سرنوشت و تخیلات شما در آینده نگری دارای تاثیرات بسیار قوی و موثریست بلکه گاه موجب پاره شدن ریسمان گذشته و حال شده و شما را به فراموشی آنچه که در گذشته بوقوع پیوسته وادار میسازد. این خاصیت همراه با تاثیرات اورانوس بشما فرصتی خواهد داد تا بتوانید در خلال این هفته به جنبه های مهم زندگی خود بیشتر فکر کنید و تصمیمات جدی و عمده در مورد کار و حرفه و یا زندگی خود بگیرید .

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org متولدین اردیبهشت : مسائل را عجالتا" ساده بگیرید تا خود بخود حل شوند. گذشته از این مورد زندگی خصوصی و روابط عشقی با عاطفی شما با بازیگری مریخ و اورانوس به نقطه اوج و شکوفائی غیر منتظره ای خواهد رسید. برای آنها که مجرد هستند و بدنبال زوج آینده خود میگردند عشق با یک نگاه پیش بینی میشود .

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
متولدین خرداد : بسیاری از مشکلات شما زائیده تفکر و نحوه عملکردتان است که با کوچکترین تغییر در طرز تفکر و تغییر روش در مواجهه با مسائل روزمره زندگی بسیاری از آنها خود بخود از بین خواهند رفت. به احتمال قوی سفری در پیش خواهید داشت که علاوه بر تفریح در آمدی نیز برایتان در بر خواهد داشت.

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
متولدین تیر : خیلی از مجردها بعد از اختلاف نظر با خانواده تصمیم به زندگی مستقل گرفته اند که باید این اقدام با حسابگری و دور اندایشی عمل شود چرا که ممکن است از هر دو طرف باناکامی و شکست روبرو بشوند . ازدواج های مصلحتی و تحت فشار سبب رویدادهائی شده که متولدین این ماه را امروز پکر ساخته است .

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
متولدین مرداد : تدارک یک مسافرت را باید حتما ببینید. اگر پولی را برای منظور خاصی پس انداز کرده اید الآن بهترین موقع برای مصرف آن است ولی ریسک نکنید. الزامی ندارد که حتما و باید پس اندازتان در جهتی خرج شود که قبلا برایش برنامه ریزی شده است بلکه میتوان آنرا به بهترین نحو برای کاری که امروز پیش آمده است مصرف کرد.

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
متولدین شهریور : به آندسته از خانمها که رازی در دل دارند توصیه میشود در بازگویی آن به شخص مورد اطمینان خود نیز بااندیشه و احتیاط عمل کنند. به متاهلین بویژه آقایان توصیه میشود اینروزها با یک شاخه گل، یک هدیه کوچک، حتی یک کارت زیبا سبب شوند فضای خانوداگی شان رنگ و روح تازه ای بگیرد.

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
متولدین مهر : اصولا متولدین این ماه آدمهای بسیار خوش قلب و فداکاری هستند ولی گاه بدلیل بعضی لجبازیها خود را به دردسر می اندازند . در زمینه کاری و مشکلات محیط کار، باید با سیاست عمل کرد . باید هماهنگی ایجاد کرد . در زمینه بعضی اختلاف نظرها و یا زمزمه جدایی ها در میان سی در صد از متاهلین باید توصیه نمود عاقل باشید و محتاط .

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
متولدین آبان : دختران جوان در مورد خواستگارهای خود و بطور کلی پیشنهادهای ازدواج خیلی بیشتر از پیش بررسی و مطالعه کنند، بخصوص اگر متولدین دی ماه در میان این متقاضیان باشند. ممکن است خانمها از عقب افتادگی موقتی شوهران خود در امور مالی کمی ناراحت شوند، اما پایان شب سیه سپید است .

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
متولدین آذر : دریافت خبرها و پیامهای تازه ای زندگی اکثر متولدین این ماه را دچار تحول و تغییر میکند، در این ضمن بعضیها بدلیل نقل و انتقالات تازه در کار و زندگی شان، ابتدا کمی دلواپس میشوند ولی بمرور خود را بازیافته و به مسائل مثبت پیش آمد پی میبرند .

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
متولدین دی : خانمهای متولد این ماه اغلب روحیه حساس و شکننده ای دارند، این عده از دروغ و دورویی آدمها خیلی زود میشکنند و آنقدر که به روابط انسانها در حد احساسی اهمیت میدهند به کمک و یاری مادی نیم نگاهی هم ندارند. ازدواج در میان جوان ترها اوج میگیرد و بسیاری از دخترخانمها شانس یافتن مرد دلخواه خود را می یابند ..

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
متولدین بهمن : به زودی به یک میهمانی باشکوه دعوت خواهید شد. اما احتمال شرکت کردنتان در این میهمانی کم است. نرفتن شما به نفع شما خواهد بود چرا که همیشه شکوهی که دیده میشود مانند یک نی توخالیست که تنها ابهت آن موجب اغفال شدن میگردد.

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
متولدین اسفند : احساس می کنید آن طور که باید از زحمتتان قدردانی نمی شود. خواستار این هستید که دیگران پی به ارزش های شما برده و برایتان احترام قایل بشوند. امروز خبرهای خوشی از سوی همراهان زندگیتان در برقراری رابطه عاطفی خواهید داشت.

اخبارورزشی

رضایی: پول، دلیل آمدن من به پرسپولیس نبود: 

رحمان رضایی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: مشکل کوچکی بود که با تلاش مسئولان باشگاه حل شد. از امروز باید خودم را آماده کنم که پس از عقد قرارداد رسمی تمام توانم را برای موفقیت پرسپولیس انجام دهم. البته از فردا در تمرین شرکت می‌کنم.
وی ادامه داد: از صمیم قلب خوشحالم که در تیم محبوبی مثل پرسپولیس انجام وظیفه می‌کنم. امیدوارم بتوانم تمام تجاربم را در خدمت این تیم بگذارم.
رضایی گفت: از نتایج و شرایط پرسپولیس به صورت کافی باخبر هستم. مطمئن هستم با توجه به بازیکنان بزرگی که این تیم دارد، می‌تواند موفق باشد.
بازیکن تیم ملی فوتبال خاطر نشان ساخت: پول، دلیل آمدنم نبود؛ ولی سعی دارم با بکار گیری تمام توانم، بتوانم تجاربی را که دارم، به کار بگیرم.
رحمان رضایی عنوان کرد: به اندازه کافی قطبی را نمی‌شناسم؛ اما می‌دانم کار کردن با اول لذت بخش است. برای رسیدن به هدفم انگیزه چند برابری دارم و می‌دانم خواسته های هواداران از من بسیار زیاد است.

 


دایی: اظهارات نیکبخت در کمیته انضباطی بهانه‌جویی بود:

علی دایی پس از تمرین بعد از ظهر تیم ملی، اظهار داشت: جایگزینی برای علیرضا نیکبخت واحدی نداریم و با 27 بازیکن راهی امارات می‌شویم. رای نهایی در خصوص این بازیکن را کمیته انضباطی صادر خواهد کرد و منتظر رای می‌مانیم. وی افزود: به نظرم در جلسه کمیته انضباطی نیکبخت واحدی حرف‌های ضد و نقیض زیادی زد. کسی که کد موبایلش را فراموش کند، امکان دارد شماره افشین قطبی را هم به خاطر نیاورد. این نوع اظهارات نوعی بهانه جویی بود و برای من به عنوان سرمربی تیم ملی قانع کننده نیست.
سرمربی تیم ملی گفت: اتفاق مهمی رخ نداده است چراکه بازیکنان زیادی داریم که می‌توانند به جای نیکبخت واحدی از آنها استفاده کنیم. هر بازیکنی که عشق و علاقه بیشتر داشته باشد می‌تواند در اردوی ما جای داشته باشد.
دایی تاکید کرد: نمی‌گویم که نیکبخت با من مشکل دارد؛ اما در تیم ملی مهمترین فاکتور انضباط تیمی است و ما به آن توجه ویژه داریم. باقری یا نیکبخت واحدی برایم فرقی ندارد. ما به دلایل فنی آنها را انتخاب کردیم.
سرمربی تیم ملی درباره شرایط اردو اظهار داشت: امروز یک جلسه تمرینی خیلی خوب را برگزار کردیم و از فردا تمرینات اصلی آغاز خواهد شد. معدنچی و خطیبی به تازگی به اردوی تیم ملی اضافه شدند؛ اما به دلیل آنکه روز گذشته در امارات بازی داشتند ترجیح دادیم امروز ریکاوری کنند.
دایی در مورد زمان ملحق شدن لژیونرها به تیم ملی برای دیدار با امارات اظهار داشت: جواد نکونام و مسعود شجاعی دوشنبه آینده در دبی به ما ملحق خواهند شد.
وی راجع به حضور مربی آلمانی روی نیمکت تیم ملی برای دیدار با امارات عنوان کرد: حضور روته مولر روی نیمکت ملی در روز 29 آبان منتفی است، زیرا وی تا اول 2009 با فدراسیون فوتبال آلمان قرار داد دارد اگر چه در این مدت کوتاه اگر هم به تیم اضافه می‌شد نمی‌توانست کار بزرگی انجام دهد.
وی درباره احتمال جو سازی اماراتی ها در ورزشگاه برای تیم ملی گفت: خوشبختانه بازیکنان تیم ملی ایران شناخت خیلی خوبی از جو ورزشگاه اماراتی و عرب ها دارند، بنابراین فکر نمی‌کنم با توجه به تجربه بالای بازیکنانم در این زمینه مشکلی داشته باشیم.

 

تمرین تیم ملی با حضور معدنچی و خطیبی برگزار شد:

 

تمرین ساعت 15 و 30 دقیقه زیر نظر هومن افاضلی آغاز شد و ساعت 17 و 10 دقیقه به پایان رسید.
بازیکنان پس از انجام حرکات کششی و دویدن دور زمین بدن ها را گرم کردند. سپس به مدت 20 دقیقه کار های سرعتی را مرور کردند.

در ادامه به دستور هومن افاضلی کار با توپ را آغاز کرده و با تقسیم شدن به دو گروه هفت نفره در فضای محدود، حفظ توپ را تمرین کردند و در پایان فوتبال در یک نیمه زمین با سه دروازه را انجام دادند.
مهرداد معدنچی و رسول خطیبی از امروز در اردو حاضر شدند. آنها به همراه کریم باقری و مهدی کریمیان به صورت انفرادی زیر نظر پزشک تیم ملی تمرین کردند.  غلامرضا رضایی و پیروز قربانی که در جلسه قبلی تمرین به دلیل مصدومیت و بیماری حضور نداشتند، بعد از ظهر امروز در کنار سایر نفرات تمرین کردند.
 باقری به همراه خطیبی و معدنچی 45 دقیقه قبل از به پایان رسیدن جلسه تمرینی، کمپ را ترک کرد و به هتل المپیک رفت.

فال روز ۲۲ آبان

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org متولدین فروردین : امروز با امیدواری به افق‌‌های رو به رو بنگرید و به هدف‌های خویش بدون هراس دست یابید، هرچند که به نظر دور می‌‌آید اما محقق می‌‌شود. گره‌ها را با دست‌باز کنید نه با دندان و مراقب سلامتیتان باشید. ممکن است برخی از فشارها شما را بیش از پیش خسته کند اما نگران نباشید.

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org متولدین اردیبهشت : در روابط احساسی‌تان امکان دارد تغییراتی بسیار مثبت به وجود آید. پیشرفت مالی چشم‌گیری خواهید کرد که امروز کلیدش خواهد خورد ولی مقدار مخارج تان نیز بالا خواهد رفت. در یک جلسه چند نفره، تصمیمی جدی می‌‌گیرید که در آینده، دلچسب بودن این تصمیم را جشن خواهید گرفت. پیچیدگی کار شما از بین می‌‌رود، چند کار را با هم شروع کرده‌اید که نمی‌‌شود با هم انجام داد، پس قدم به قدم پیش بروید.

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
متولدین خرداد : به تدریج در حال پیشرفت هستید و تمام ایده‌های عالی به ذهن‌تان می‌رسد، پس به جای رویاپردازی، عمل کنید. شاید اکنون احساس کرده باشید که به بن‌بست رسیده‌اید و نمی‌توانید روی کسی حساب کنید. اما شما می‌توانید به خود تکیه کنید و از قید و بندها رها شوید.

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
متولدین تیر : اگر اشتباهات باعث شوند که کار شما اضافه شود، واقعا عصبانی میشوید. اما هیچ چیز ارزش ناراحتی شما را ندارد. در هر صورت شما همیشه بدترین دید را به خود دارید، این را بدانید که گر چه همیشه به دنبال بهترین بودن هستید اما همیشه نمیتوانید آن را به دست آورید.

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
متولدین مرداد : یکبار دیگر شما روحیه ای خوش مشرب و اجتماعی پیدا کرده اید و میخواهید هر جایی که میروید مانند خورشید بدرخشید. اگر میتوانید که انتخاب کنید که وقتتان را با چه کسی بگذارنید، مایل به کسانی هستید که کمی غیرمعمول، چند ملیتی و یا بسیار با فرهنگند. اگر متولد مهری هستید که مجردید و به دنبال عشق میگردید. احتمالا امروز شخصی بسیار جذاب را ملاقات خواهید کرد.

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
متولدین شهریور : از یک بحران مالی سخت و دشوار رنج میبرید و به نظر میرسد که هیچ راه حلی برای آن وجود ندارد. با دور ساختن ناامیدی و یاس، قدرت و اراده ی شما فراتر از تصور خواهد شد و به راه های جدیدی دست خواهید یافت. امروز روزیست که باید شروع کنید.

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
متولدین مهر : حتم داشته باشید که سخاوت و بذل و بخشش پاداش خاص خودش را به همراه دارد. بدانید که انتقادهای رک و صریح میتوانند به دعوا و مرافعه منجر شوند، پس قبل از صحبت کردن حرفها را خوب مزه مزه کنید و مراقب حرکت زبان در دهانتان باشید.

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
متولدین آبان : از نظر مالی و مادی اوضاع رو به بهبود است. اما باید در برنامه ریزی خود بسیار دقت کنید تا مجدد به بحران جدیدی برخورد نکنید. امروز یک پیشنهاد سرمایه گذاری به شما میشود که بهتر است نپذیرید. فرصتهای بهتری برای شما پیدا خواهد شد.

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
متولدین آذر : در محیط کار و یا تحصیل به شایعات توجه نکنید و به کار خود مشغول شوید در مورد تصمیمی که باید بگیرید، راه خود را بروید و منافع خود را در نظر بگیرید تا بهترین نتیجه را بدست آورید. روءسا و بزرگترهای شما به فعالیتهای شما با دید کنجکاوانه ای می نگرند.

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
متولدین دی : همواره این مثل معروف را به یاد آورید: زمانی که دوستانتان پشت سرتان حرف میزنند ، حتم داشته باشید که در مسیر صحیحی در حال حرکت و پیشروی هستید. بهتر است به مکانهایی بروید که جو اجتماعی مناسبی برای خیالپردازی های شما وجود داشته باشد.

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
متولدین بهمن : در اواخر امروز با تغییر ناگهانی شخصیت مواجهه خواهید شد، پس از لحظه لحظه فرصتها نهایت لذت را ببرید. با فرا رسیدن شب، احساس عجیبی به شما دست میدهد. شما همیشه عاشق خانه و خانواده هستید. حتی المقدور، برای انجام وظایف تان، اوقات خاصی را در نظر بگیرید.

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
متولدین اسفند : خیلی از دختر خانمهای متولد این ماه بدلیلی نامزدی و یا روابط احساسی خود را بهم میزنند چون با چشم بازتر و اندیشه های جدید، راه واقعی زندگیشان را دنبال میکنند و بموقع نیز عمل کرده اند .دلتنگی و افسردگی بعضی پدر و مادرها سبب شده فضای خانواده دلگیر جلوه کند، این گروه باید با تلقین و امید به آینده روشنی که برخلاف نظرشان در پیش است را به خانه بیاورند.