همه چیز از هر کجا

همه چیز از هر کجا

مطالب خواندنی و ورزشی
همه چیز از هر کجا

همه چیز از هر کجا

مطالب خواندنی و ورزشی

اخبارورزشی

رضایی: پول، دلیل آمدن من به پرسپولیس نبود: 

رحمان رضایی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: مشکل کوچکی بود که با تلاش مسئولان باشگاه حل شد. از امروز باید خودم را آماده کنم که پس از عقد قرارداد رسمی تمام توانم را برای موفقیت پرسپولیس انجام دهم. البته از فردا در تمرین شرکت می‌کنم.
وی ادامه داد: از صمیم قلب خوشحالم که در تیم محبوبی مثل پرسپولیس انجام وظیفه می‌کنم. امیدوارم بتوانم تمام تجاربم را در خدمت این تیم بگذارم.
رضایی گفت: از نتایج و شرایط پرسپولیس به صورت کافی باخبر هستم. مطمئن هستم با توجه به بازیکنان بزرگی که این تیم دارد، می‌تواند موفق باشد.
بازیکن تیم ملی فوتبال خاطر نشان ساخت: پول، دلیل آمدنم نبود؛ ولی سعی دارم با بکار گیری تمام توانم، بتوانم تجاربی را که دارم، به کار بگیرم.
رحمان رضایی عنوان کرد: به اندازه کافی قطبی را نمی‌شناسم؛ اما می‌دانم کار کردن با اول لذت بخش است. برای رسیدن به هدفم انگیزه چند برابری دارم و می‌دانم خواسته های هواداران از من بسیار زیاد است.

 


دایی: اظهارات نیکبخت در کمیته انضباطی بهانه‌جویی بود:

علی دایی پس از تمرین بعد از ظهر تیم ملی، اظهار داشت: جایگزینی برای علیرضا نیکبخت واحدی نداریم و با 27 بازیکن راهی امارات می‌شویم. رای نهایی در خصوص این بازیکن را کمیته انضباطی صادر خواهد کرد و منتظر رای می‌مانیم. وی افزود: به نظرم در جلسه کمیته انضباطی نیکبخت واحدی حرف‌های ضد و نقیض زیادی زد. کسی که کد موبایلش را فراموش کند، امکان دارد شماره افشین قطبی را هم به خاطر نیاورد. این نوع اظهارات نوعی بهانه جویی بود و برای من به عنوان سرمربی تیم ملی قانع کننده نیست.
سرمربی تیم ملی گفت: اتفاق مهمی رخ نداده است چراکه بازیکنان زیادی داریم که می‌توانند به جای نیکبخت واحدی از آنها استفاده کنیم. هر بازیکنی که عشق و علاقه بیشتر داشته باشد می‌تواند در اردوی ما جای داشته باشد.
دایی تاکید کرد: نمی‌گویم که نیکبخت با من مشکل دارد؛ اما در تیم ملی مهمترین فاکتور انضباط تیمی است و ما به آن توجه ویژه داریم. باقری یا نیکبخت واحدی برایم فرقی ندارد. ما به دلایل فنی آنها را انتخاب کردیم.
سرمربی تیم ملی درباره شرایط اردو اظهار داشت: امروز یک جلسه تمرینی خیلی خوب را برگزار کردیم و از فردا تمرینات اصلی آغاز خواهد شد. معدنچی و خطیبی به تازگی به اردوی تیم ملی اضافه شدند؛ اما به دلیل آنکه روز گذشته در امارات بازی داشتند ترجیح دادیم امروز ریکاوری کنند.
دایی در مورد زمان ملحق شدن لژیونرها به تیم ملی برای دیدار با امارات اظهار داشت: جواد نکونام و مسعود شجاعی دوشنبه آینده در دبی به ما ملحق خواهند شد.
وی راجع به حضور مربی آلمانی روی نیمکت تیم ملی برای دیدار با امارات عنوان کرد: حضور روته مولر روی نیمکت ملی در روز 29 آبان منتفی است، زیرا وی تا اول 2009 با فدراسیون فوتبال آلمان قرار داد دارد اگر چه در این مدت کوتاه اگر هم به تیم اضافه می‌شد نمی‌توانست کار بزرگی انجام دهد.
وی درباره احتمال جو سازی اماراتی ها در ورزشگاه برای تیم ملی گفت: خوشبختانه بازیکنان تیم ملی ایران شناخت خیلی خوبی از جو ورزشگاه اماراتی و عرب ها دارند، بنابراین فکر نمی‌کنم با توجه به تجربه بالای بازیکنانم در این زمینه مشکلی داشته باشیم.

 

تمرین تیم ملی با حضور معدنچی و خطیبی برگزار شد:

 

تمرین ساعت 15 و 30 دقیقه زیر نظر هومن افاضلی آغاز شد و ساعت 17 و 10 دقیقه به پایان رسید.
بازیکنان پس از انجام حرکات کششی و دویدن دور زمین بدن ها را گرم کردند. سپس به مدت 20 دقیقه کار های سرعتی را مرور کردند.

در ادامه به دستور هومن افاضلی کار با توپ را آغاز کرده و با تقسیم شدن به دو گروه هفت نفره در فضای محدود، حفظ توپ را تمرین کردند و در پایان فوتبال در یک نیمه زمین با سه دروازه را انجام دادند.
مهرداد معدنچی و رسول خطیبی از امروز در اردو حاضر شدند. آنها به همراه کریم باقری و مهدی کریمیان به صورت انفرادی زیر نظر پزشک تیم ملی تمرین کردند.  غلامرضا رضایی و پیروز قربانی که در جلسه قبلی تمرین به دلیل مصدومیت و بیماری حضور نداشتند، بعد از ظهر امروز در کنار سایر نفرات تمرین کردند.
 باقری به همراه خطیبی و معدنچی 45 دقیقه قبل از به پایان رسیدن جلسه تمرینی، کمپ را ترک کرد و به هتل المپیک رفت.

نظرات 2 + ارسال نظر
علی جمعه 24 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 13:49 http://sahargaheomid.blogsky.com

سهیل جان فال نمی‌ذاری؟

آروین چهارشنبه 29 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 06:42

ابول بابا رتبه وبت توی گوگل ۲شده

http://www.parstools.com/pagerank_fa/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد