همه چیز از هر کجا

همه چیز از هر کجا

مطالب خواندنی و ورزشی
همه چیز از هر کجا

همه چیز از هر کجا

مطالب خواندنی و ورزشی

فال روز

متولدین فروردین: متولدین این ماه به طور ذاتی خوشحال و خونگرم هستند اما گاه نیز پیش می آید که آدمهای فرصت طلب از چنین خصوصیتی، یعنی صمیمیت طبیعی شما سوء استفاده میکنند. در مورد شما گفتنی است، عده ای از اطرافیان، تلاش میکند و دوست دارند بیش از اندازه با شما خودمانی شوند، مواظب باشید. طرح و برنامه ای در حال تهیه و تدوین است تا در لباس دویتی و اظهارات ارادت و بندگی! شما را در یک قرار و مدار غیر مجاز درگیر کنند.
 


متولدین اردیبهشت:  انرژیهای منفی مانند ابرهای سیاه، بالای سر و در اطراف شما، پرسه میزنند. هوشیار باشید، نکند غافلگیر شده و مقابل عمل انجام شده قرار بگیرید. چه کمرو باشید و چه گوشه گیر و چه از نوع سر و زبان دار و بسیار با اعتماد به نفس، هر چه که باشید، اگر پای عشق درمیان باشد، همیشه آماده ی خطر کردن هستید. در مورد شما باید گفت که دل از کف داده اید. اما بخاطر داشته باشید که هرگز تمام زندگیتان را فدای عشق نکنید، چرا که هر عشقی، حقیقی نیست.
 


متولدین خرداد: به عنوان یک زن متولد این ماه، نه از سر تظاهر بلکه به خاطر برخورداری از شخصیت دوگانه، یعنی «عشوه های زنانه ، یا رفتار عادی و معقول» در برخورد با مردها، یا آنها را به سوی خود جذب کرده و به حمایت از هم میپردازید یا این که از بالا نگاه میکنید و در عین سکوت و بی اعتنایی، آنها را برای ازدواج به مبارزه دعوت مینمایید. اما تحت هر شرایطی شما در حال عاشق شدن هستید و اگر این احساس را از طرف مقابل، از هر جهت آدم و خوب و مناسب و مردی ماندگار است، پس از مبارزه طلبی دست برداشته و عشق را در مسلخ آن قربانی نکنید.
 


متولدین تیر: به عنوان یک فرد شاغل، جدی بودن از جمله مشخصه های ممتاز شما به حساب میآید. اما برای اثبات ذات خود، تا جایی پیش بروید که حسادت و دشمنی همکاران را در پی نداشته باشد. چرا که طالع شما یکی دو پله بالا رفتن و در مدار ریاست قرار گرفتن را دیده است. با وجود علاقه ی زیادی که به دوست یابی دارید، دوستان نزدیک چندانی در کنار شما نیستند و به عبارت دیگر میتوان گفت که شما به جای کیفیت به دنبال کمیت بوده اید. آرمان خواهی شما به شما کمک خواهد کرد تا عمل گراتر از سابق گام بردارید.

 

 

متولدین مرداد: همواره در پی کشف دوست هستید و در این رهگذر عده ی زیادی به گرد شما جمع میشوند اما آنها بیشتر اثرات عنکبوتی وار داند و شما را در دام خود احاطه میکنند. فرصت امروز را از دست ندهید و به ملاقاتی که به شما پیشنهاد شده است، زمان معینی برایش تعیین کنید. با این ملاقات کسی به زندگی شما وارد میشود که شباهتی به عنکبوتهای زندگی شما ندارد و باعث بیرون آمدن از دام میشود.
 


متولدین شهریور: توانایی و استعداد کاری شما بستگی به استخری دارد که در آن شنا میکنید. در صورت ناسازگاری با حرفه ای که دارید، به مانند یک وصله ناجور، خشمگین و ستیزه جو جلوه میکنید. شما دچار چنین مشکلی شده اید. از این کار به آن کار میپرید چرا که برخورد هماهنگی میان ستاره ها در طالع شما با نور و بلندی همراه است. در این رهگذر، نشانه های مثبت و خوش آیندی ظاهر میشوند. رویای شما برای شرکت مستقل تان درحال تحقق است.
 


متولدین مهر: کمی فقط اندکی باید از قالب آسیب پذیری و خجالتی بودن خود خارج شوید. در این صورت، عشق در خانه تان را خواهد زد. یک دیدار عاطفی و سرشار از صداقت پیش رو دارید. باید بدون هراس به جنگ گرفتاریها و مشکلات خانوادگی بروید. از این که ممکن است سر و صدا بلند شود و در و همسایه و دوست و آشنا با خبر گردند، نباید قدم پس بگذارید. امروز با رویداد تازه ای در ارتباط با مشکل مورد بحث رو به رو میشوید.
 


متولدین آبان: امروز شبیه آدم برفی در مقابل آتش شده اید، اما ایستادگی را از دست ندهید. چون صاحب حق هستیدف نیرویی فراتر از قدرت زمینی، پشتیبان شما خواهد بود و این یعنی کامیابی و پیروزی... موفقیت چشمگیر اجتماعی، در راه است و شما که در عین آرمانگرایی، واقع بین هم هستید، اگر بر احساسات ظاهری غلبه کنیدف بلیط برنده را در اختیار میگیرید. شما در برابر حوادث هر چند سهمگین میتوانید با نیرو برخورد کنید. با دل باز و روی گشاده از مهمان امروز خود پذیرایی کنید.

 


متولدین آذر: حتی اگر در ظاهر بسیار تنومند و عضلانی باشید باز هم به طرف جنس مخالف جذب میشوید. اما از سماجت و پیگیری برای ایجاد رابطه و دوستی جدا دوری کنید. شما فرد مورد علاقه و مناسب زندگی خود را یافته اید اما منتظر هستید که او حتی به جای شما ابراز علاقه کند! انرژی سازنده درونی را به جای سرکوب کردن، در مسیر مناسب قرار بدهید و بدانید که حساب احتمالات هم به یاری تا می آید.
 


متولدین دی: در یک ملاقات تعریف نشده و نا منتظره با او فردی که تاثیر شگرفی بر زندگی شما خواهد داشت، رو به رو خواهید شد و این شما هستید که باید سفره-ی دل بازکنید. برای رویارویی با مشکلات به گونه ای طبیعی از توانایی فراوان برخوردارید و میگوید در حالی که اطرافیان بی خیال در پی راه خود هستند. شما هنگامی که با بحران رو به روی میشوید، بدون درنگ تصمیم میگیرید و وارد عمل میشوید. امروز بخت یار شما خواهد بود.
 


متولدین بهمن: در ارتباط با کار و مسائل مالی، دچار یک بحران ناخواسته میشوید که برای حل آن، بیش از هر چیز باید به عامل زمان توجه داشته باشید. پس امور عادی و برنامه های تفریحی را برای چند روزی فراموش کنید و در عوض به فکر تامین منابع مالی باشید تا در برخورد با مشکل دست و پابسته تسلیم نگردید. از نظر عاطفی به هم دردی و هم صحبتی نیاز پیدا میکنید که در این رهگذر، یک دوست قدیمی که فکرش را هم نمیکنید، در کنار شما خواهد بود.
 


متولدین اسفند: بی تفاوتی به سراغتان آمده است اما مواظب باشید که دچار شخصیت دوگانه نشوید چرا که شما را به قهقرا خواهد کشاند. برای شما بسیار دشوار است که قدم اول را بردارید، اما زمانی که این قدم را برداشتید خود به خود کارها پله پله به جلو میرود. فرصت خوبی است چه بسا این فرصت آخرین باریست که برای شما پیش میآید تا تکلیف قلب خود را با زندگی پیش رو، روشن کنید. نوعی جا به جایی برای شما پیش بینی میشود.

نظرات 1 + ارسال نظر
آروین جمعه 1 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 17:22

سلام دادشی خوبی
چی کارا می کنی؟
چرا دیگه وبمدرسه رو آپ نمی کنی
تاوقتی که یک مطلب توی وب مدرسه نفرستی من مطلب نمی فرستم
راستی از بیکاری یک وب دیگه زدم
http://arvinonline.hoo.ir/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد