همه چیز از هر کجا

همه چیز از هر کجا

مطالب خواندنی و ورزشی
همه چیز از هر کجا

همه چیز از هر کجا

مطالب خواندنی و ورزشی

فال روزانه

متولدین فروردین: خبرهای خوبی از طرف خانواده میرسد که حاکی از سعادت و سلامتی آنهاست مشکلی از مدتها پیش ذهن شما را به خود مشغول کرده بود که باید در فرصت مناسب به آن پرداخت تا حل شود.

 

متولدین اردیبهشت: باید بعضی از مشکلات را فراموش کرد و یا به نحوی برخورد کرده که ابهت و اهمیت آن کاسته شود. روحیه خود را قوی کنید و مطمئن باشید که اراده و قدرت شما فراتر از هر مشکلی است.

 

متولدین خرداد: از آنجا که تصمیم گرفته ای به هر قیمتی شده در اینکار موفق گردید پس جای درنگ نیست باید از تمام انرژی و توان خود استفاده کرد و ضمنا از خداوند منان خواست که پیروزی شما را تضمین کند.

 

متولدین تیر: اختلافی پیش آمده است که باید هر چه زودتر به آن پایان داد زیرا اگر این برنامه ادامه داشته باشد رفاقت و دوستیها از هم پاشیده میشود و کینه و دشمنیها به همه آسیب خواهد رساند.

 

متولدین مرداد: باید کاری کنید که آینده شما تضمین شود و امروز روز تصمیم گیریست. به کارهای موقتی و زودگذر دل نبندید که حاصلی در بر نخواهد داشت. به نوعی برنامه ریزی کنید که بدانید موفقیت آینده شما حتی خواهد بود.

 

متولدین شهریور: سعی میکنید خود را به هر دری بزنید تا به یک هدف کوچک برسید شاید این راه حل درستی نباشد و بجای آن بهتر بود که بر سر یک کار می ماندید و آنقدر استقامت به خرج میدادید تا پیروز شوید.

 

متولدین مهر: خبرهای ناگواری میرسد که باید تحمل شنیدن آنها را داشت همیشه باید زحمات زیادی متحمل شد تا پیشرفتی حاصل شود.

 

متولدین آبان: یک نگرانی روحی و روانی شما را دچار اضطراب میکند و تنها باید با مطالعه و عبادت روح خود را بازسازی و ترسیم کنید و به خدا توکل کنید.

 

متولدین آذر: مراقب هر حرفی که میزنید باشید، شاید در نظر هر حرف ساده ای بی خاصیت و بی معنا باشد اما ممکن است همچین حرفهایی به ظاهر بی ارزش در جاهایی آسیب رسان باشد.

 

متولدین دی: یک سفر عالی خواهد بود با کمک یکی از دوستان میتوان از این زندگی و کارهای کسل کننده و خستگی آور دور شد پس از این سفر با یک روحیه تازه زندگی را ادامه خواهید داد.

 

متولدین بهمن: احساسات شما ممکن است بعضی ها را آزار دهند و اما از نظر همسر و خانواده بسیار بجا و دوست داشتنی هستید. هر کاری ممکن است مورد پسند بعضیها و نارضایتی دیگران قرار گیرد این امر بسیار برای امروز شما طبیعی است.

 

متولدین اسفند: همچنان شرایط برای شما مساعد خواهد بود. میتوانید هر روز منتظر موفقیتهای جدیدتری باشید که گویی تمامی ندارد فقط باید طوری عمل کرد که از مسیر درست منحرف نشوید.

 

نظرات 3 + ارسال نظر
امیرحسین پنج‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:30 http://www.apvt.blogsky.com

براتون دعوتنامه فرستادم.

آروین پنج‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 15:10

خلاصه آمار سایت
درسته

آروین شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 21:40


سلام داش سهیل خودم چطوری چی خبرا چی کار می کنی
بالاخره آپیدم
منتظرم هاا
فعلا بای . ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد