همه چیز از هر کجا

همه چیز از هر کجا

مطالب خواندنی و ورزشی
همه چیز از هر کجا

همه چیز از هر کجا

مطالب خواندنی و ورزشی

فال روز

متولدین فروردین: امروز قلمرو هوس خانه شماست.مادامیکه بسیاری از ایده های شما بعید است . هنوز مهم است که به سرعت روی کاغذ نوشته شوند.حقیقتاً شما در یک موقعیت وسواسی و در لحظه ای هستید که زندگی شما را به خوبی تغییر می دهد و نباید از آن دست بکشید تا هر احتمالی که از آن فکر می کنید انجام شود.

 

متولدین اردیبهشت: کاملاً امکان دارد که یک شخص خاص هر طوری باشد مگر صادق اما در این زمان تشخیص درست و غلط یا حقیقی غیر حقیقی کار ساده ای نیست.شاید لازم باشد بیش از آنکه به حقیقت پی ببرید فرصت را غنیمت شمارید و خاصیت بهمنی معروف خود یعنی آرامش را حفظ کنید.

 

متولدین خرداد: مراقب خریدتان باشید. به خاطر داشته باشیدکه مهم نیست یک شیء چه قدر ارزان باشد، اگر چیزی را لازم ندارید پولتان را به هدر ندهید. عقل سلیمتان را به کار اندازید هرگز اشتباه نمی کنید. برای جلب مشارکت دیگران در درجه ی اول باید به نیازها و تمایلات آنها پی برد و سلیقه ی هر کدام را شناخت ودر یک برنامه ی مشترک هر کدام از آنها را به یاری فرا خواند.

 

متولدین تیر: در حالیکه توجه شما روی رسیدن به هدف ها و ارضای مسئولیت های خاصی می باشد، شما بیش از بقیه مردم نیاز دارید که یک ذهن روشن(باز) در مورد مسایل داشته باشید. خیلی آسان است که به راحتی چیزی را که درست در جلوی چشم شماست و به شما زل زده، نتوانید ببینید. و این باعث خجالت است چون چیزی بوده که مدتها انتظارش را می کشیده اید.

 

متولدین مرداد: یک نفر سعی دارد شما را خوشحال کند و به جای جالبی ببرد.بنابراین اجازه دهید تا خودش همه کارها را مراقبت کند همه کارها به خوبی پیش خواهد رفت. اتفاق غیر منتظره ای می افتد که برای تو خارق العاده خواهد بود این حادثه میتواند بخشی از نگرانی های گذشته را رفع و تو را به مسیر تازه ای هدایت کند.

 

متولدین شهریور: دیروز اعتماد به نفس تان متزلزل شده بود وامروز احتیاج به تقویت و بهبود دارید.پس فکر کنید ببینید چه کاری می توانید در این مورد انجام دهید.احتمالاً کمی توجه به جزئیات می تواند کمک کند.در این صورت ممکن است از بازدید از فروشگاههای مورد علاقه تان لذت ببرید.البته قبل از این که بگویید من این را می خواهم.هم چنین از خرید چیزهایی که احساس لذت بخشی به شما می دهند،خوشحال خواهید شد.

 

متولدین مهر: امروز رفت وآمدهای زیادی در خانه شماست.وقت زیادی را صرف صحبت کردن با اعضای خانواده می کنید زیرا دوست دارید از اخبار جدید با خبر شوید.اگر می خواهید یکی از همکاران را بهتر بشناسید او را به یک نوشیدنی دعوت کنید.بالاخره یکی از شما دو نفر باید پیش قدم شود.

 

متولدین آبان: افراد اطراف شما بسیار با محبت و کمک کننده هستند و یک صحبت عادی ممکن است، منجر به فرصتی عالی برای شما شود که در غیر این صورت شما آن را متوجه نمی شوید. برایتان بسیار خوب است که بیرون رفته و گردشی بکنید. هم چنین از نوشتن برخی ایده هایتان روی کاغذ لذت خواهید برد، چه در دفتر روزانه تان بنویسید، چه نامه برای شخصی بنویسید و یا در پرفروش ترین کتابتان بنویسید که چه آرزویی دارید.

 

متولدین آذر: امروز اگر خرید کردید بقیه پول تان را بدقت حساب کنید تا کم نباشد . کمی حواس تان پرت است و ممکن است بعد از خرید متوجه شوید که چقدر پول تان کم شده است. انتقادهای دوستان را باید با جان و دل شنید و بیهوده خم بر ابرو نیاورد تو کسی نیستی که هیچ عیب و نقصی نداشته باشی بنابر این به دوستانی نیاز داری که دوستان عیبهای تو را به تو نشان دهند.

 

متولدین دی: قدرت کنترل نفس شما، تحسین برانگیز است و شما معمولاً‌به خودتان مغرور هستید زیرا این توانایی را دارید که آرامش خود را حفظ کنید، حتی در زمان های رویارویی با شرایط سخت، اما امروز صبر و تحمل خود را از دست داده اید. ممکن است با یک نفر به شدت بحث کنید، اما درنهایت، شما حرف خود را می زنید.

 

متولدین بهمن: ماه نو در برج عقرب است و بر احساس اجتماعی و رمانتیک شما می افزاید.از تفریحات وسرگرمی ها و مسائل احساسی اخیر نشاط زیادی به دست آورده اید و بهتر است به این شادابی ادامه دهید. همسر از تو انتظار کلامی شیرین و حرفی دلنشین داردبعضی از انتقادها و ایرادها را باید به اوقات دیگری سپرد و در عوض فرصت را برای دوست داشتن غنیمت شمرد.

 

متولدین اسفند: شاید نتوانید درک کنید که دیگران چه کار می کنند حتی ممکن است کاری که آن ها می کنند به شما مربوط نباشد. در هر ضورت تغییراتی در اطرافتان پیش می ‌آید اما به نفع شماست. مراقب باش که بعضی بی باکیها و جسارتهای کودکانه میتواند تو را آسیب پذیر کند سعی کن از این مسائل فاصله گرفته و درپرتو یک برنامه ریزی درست موفقیت را برای خود تضمین کنی

نظرات 2 + ارسال نظر
آروین جمعه 27 دی‌ماه سال 1387 ساعت 14:22

سلام داداش سهیل خوبی ببخشی صبح نتونستم بیام نت
خب قالب وبلاگ به دست خودم ساخته شد اگه دیدی قالبش بدرد نخوره یا خبرابه بگو عوض کنم ۱۶ ساعت توی این ۳روز براش وقت صرف کردم
شاید امروز یک مطلب توی وبلاگمون بزارم هر وقت که وقت کردی آپدیت کن
http://two-friend.blogfa.com/

آروین جمعه 27 دی‌ماه سال 1387 ساعت 14:24

یوزرنیم ؛: two-friend
پسوورد ؛: ۱۳۷۲۱۳۷۳
این نظرو دلت کنی‌‌
بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد